Nejdrsnější RZR® všech dob

72" široký. 168 HP. 30" pneu. 25" zdvih podvozku. Když je terén neúprosný a krajina neznámá, není zde žádný prostor pro nováčky.

nejmrštnějsí 72” ze všech

Kombinací rychlé odezvy podvozku se stabilizační schopností masivních pneumatik byl RZR XP Turbo S zkonstruován pro maximální přilnavost k povrchu trati bez omezení obratnosti a přesnosti ovládání celého stroje. Pokud jde o ovladatelnost v terénu, odskočili jsme ostatním konkurentům o velký krok! Další informace získáte kliknutím na video.

ULTIMátní kombinace výkonu, odpružení a mrštnosti

K vítězství nevedou zkratky a my se nikdy s druhým místem nespokojíme. Zcela nové RZR XP Turbo S vzdoruje jakýmkoliv pochybám s jeho průlomovým designem přinášejícím až děsivou kombinaci výkonu a naprosto brilantní obladatelnosti.

Nejodolnější stroj v segmentu

Kompletně přepracovaný, nový RZR XP Turbo S je silnější a pevnější v každém ohledu. Výrazné rozměry a masivní postoj vozidla byly integrovány do designu, který poskytuje výkon neúnavně a nezastavitelně.

MONSTRózní 30” pneu

Vůbec poprvé... 30” BF Goodrich pneu osazeny přímo z výroby na 15" hliníkových ráfcích. Navržené pro více přilnavosti, ovladatelnosti a několikanásobně vyšší odolnosti k defektům, než Maxxis Bighorn 2.0s. Z dat EPS dokonce plyne menší namáhání gumy.

impozantní světlá výška 15”

Nic jiného se nemůže vyrovnat, RZR XP Turbo S vyniká neuvěřitelnou hodnotou světlé výšky 15” a i když jsme vyšroubovali světlou výšku na takovou hodnotu, těžiště jsme udrželi stále nízko... srovnatelně se současným RZR XP Turbo!

svalnatější kam se podíváte...

Kazdý si může hodit na svou buginu sadu "třicítek", ale my je máme dokonale sladěné s kompletně přepracovaným systémem navrženým tak, aby zvládl přidanou sílu; se silnějšími nápravami a vysoko uchycenými rameny, 3krát silnějším pohonným systémem, zesíleným podvozkem a robustnějším pohonným ústrojím s vylepšeným chlazením.

Nejschopnější podovzek v segmentu

Tak hladká jízda, že popírá zákony gravitace. Podvozek Je tak chytrý, že fyzikální zákony prakticky přepisuje. RZR XP Turbo S kombinuje nejpoužívanější odpružení v průmyslu s nejinteligentnějším systémem odpružení pro aktivní, okamžité vyhlazení terénu.

25” použitelného zdvihu

Žádný konkurenční stroj nenabídne takové parametry podvozku jako RZR XP Turbo S, které dává celých 25” zdvihu podovozku. Parametr zdvih je skutečně využitelný během jízdy až po dorazy. Použitelný zdvih je měřen od spozní části pneumatiky po spodní část krytu podvozku až po plné svěšení vozidla.

FOX® 3.0 IBP LIVE VALVE tlumiče

Nově vylepšené tlumiče Internal Bypass FOX® s významně vylepšenou kalibrací systému DYNAMIX Active Suspension pro optimalizaci každého milimetru zdvihu podovzku jak pro komfortní jízdu při nízkých rychlostech, tak pro maximální výkonnost při vysokých rychlostech.

DYNAMIX ACTIVE SUSPENSION™

Aktivní zavěšení DYNAMIX bylo navrženo pro ty z Vás, kteří už nechcete dělat kompromisy mezi nastavením podvozku pro pohodlnou jízdu, nebo pro maximální výkonnost; nyní máte k dispozici obojí najednou, protože systém DYNAMIX nastavuje podvozek plně automaticky během jízdy.

Kompletně nový zvenčí i zevnitř

Uvnitř temného srdce šelym byl přepracovaný kompletně celý kokpit - instinktivní v povaze, intuitivní v ovládání a účelný v detailech. Za hranicí pohodlí, dravým vzhledem a agresivním LED osvětlením odhaluje vozidlo svůj skutečný provní účel.

Nové místo řidiče

Nová pozice řidiče je spojená s tvarovanou střechou, což ve výsledku zapříčinilo lepší výhled z vozidla a závody inspirovanou, ještě pohodlnější ergonomii. Navíc oproti přdchozím modelům, 4-bodové pásy a nový prémiový volant Flat-Bottom Sparco® jsou již standardně dodávány již přímo z výroby.

závodní kokpit

Prakticky navržený kokpit s přepracovaným rozložením přístrojů a ovladačů, nabízí lepší čtení informací během pohybu v těžkém terénu i při vysokých rechlostech. Standardní 7palcová obrazovka Ride CommandTM a vylepšená úložná řešení podporují konektivitu a další možnosti nastavení.

hlavní osvětlení

Vizuálně agresivní LED osvětlení nejen pomáhá definovat hrozivost nového RZR XP Turbo S, ale také výrazně zvyšuje viditelnost. Nový LED paket osvětlení obsahuje zatemněné LED světlomety; signální světla LED; a vysoce viditelná LED koncová světla.

TURBem přeplňovaných vzteklých 168 HP & 155 Nm

Od okamžíku, kdy sešlápnete plynový pedál, světově nejvýkonnější RZR ožívá nepopsatelným spojením syrového výkonu a mysl paralyzujícím zrychlením. Elektrifikovaným agresivním nastavením škrtící klapky a reaktivním přeplňováním vytvářejícím záviděníhodnou kombinaci výkonu a pro nás charakteristickým kroutícím momentem dostupným od nízkých otáček, mohou ostatní jen následovat.

RIDE COMMAND™

Propojení až za hranice terénních zážitků s revoluční technologií Ride CommandTM. Komunikujte, navigujte s GPS, propojte přes Bluetooth, sledujte trať a zobrazte každý moment na brilantní 7" dotykovým dispeji jednoduše ovladatelném i v rukavicích.

HOMOLOGACE

L7e -
od
899.900
vč. DPH

BARVY

Select Model Family
Typ motoru
ProStar Turbo H.O.; 4-taktní DOHC turbem přeplňovaný dvou válec
Objem válců
925 cm3 / 168 HP
Palivový systém
elektronické vstřikování paliva
Převodovka / koncový pohon
automatická PVT P/R/N/L/H
Typy jízdních režimů
extrémně výkonný True On-Demand AWD/2WD
Chlazení
kapalina
Přední náprava
Vysoko uchycené dvojité A-ramena se stabilizátorovou tyčí, 63 cm použitelného zdvihu tlumiče a 48.2 cm zdvihem kola
Zadní náprava
Vysoko uchycené dvojité A-ramena se stabilizátorovou tyčí, 63 cm použitelného zdvihu tlumiče a 48.2 cm zdvihem kola
Přední / zadní brzdy
Hydraulické diskové na všech 4 kolech s 3 pístkovými třmeny vpředu a 2 pístkovými třmeny vzadu
Parkovací brzda
Poloha P na převodovce
Přední pneumatiky
30 x 9-15; BF Goodrich
Zadní pneumatiky
30 x 9-15; BF Goodrich
Ráfky
15" litý hliník
Rozměry úložné plochy (D x Š x V)
72.0 x 57.0 x 17.8 cm
Kapacita předního / zadního nosiče nebo úložiště
- / 136.1 kg
Objem palivové nádrže
35.9 L
Světlá výška
40.6 cm
Celkové rozměry vozidla (D x Š x V)
302.2 x 182.8 x 187.3 cm
Rozvor kol
228.6 cm
Teoretická suchá hmotnost
779 kg
Systém uchycení nákladu
Lock & Ride®
Maximální zatížení tažného zařízení v tahu
-
Tažné zařízení / typ
-
Přístroje
RIDE COMMAND™ 7” displej ovladatelný v rukavicích: vizualizace DYNAMIX , digitální ppřístroje, zabudovaná GPS, mapování, Bluetooth & USB konektivita s chytrými telefony, ovládání GoPro® Control (GoPro® kamera není součástí), příprava pro AM/FM rádio, příprava na intercom. Integrovaná aplikace Ride Command (jízda ve skupině, následuj lídra, statistiky okruhu). Digitální displej na přístrojové desce, otáčkoměr, počítadlo kilometrů, tachometr, počítadlo ujetých kilometrů, teplota chladicí kapaliny, voltmetr, měřič provozních hodin, indikátor provozu, hodiny, ukazatel převodových stupňů, ukazatel stavu paliva, světelný indikátor vysoké teploty, světelná signalizace bezpečnostních pásů, zobrazení poruchových kódů, zásuvka DC, hliníková střecha , Premium Sparco volant, zadní kamera, příprava pro přední kameru, systém DYNAMIX s volitelnými módy, panel vypínačů
Varianty
L7e
vyjížďky
ADRENALIN
ZÁVODY
PRÁCE

NAJÍT NEJBLIŽŠÍHO DEALERA

ZOBRAZIT
POSLEDNÍ NOVINKY