MOTOR PROSTAR® TURBO H.O. S VÝKONEM 168 HP

Pro ty, kteří nikdy nemají ničeho dost, posouvá motor Polaris ProStar® Turbo H.O. s extrémním výkonem 168 HP na zcela novou úroveň. ProStar® Turbo H.O. je nejsilnější tovární motor RZR®, který nabízí nepřekonatelný výkon, krouticí moment, odolnost a zážitek z jízdy v terénu. Nový motor je výkonný a odolný díky kovaným pístům, klikové hřídeli přesazené o 270°, vysokopevnostním ojnicím, uzavřenému provedení plochy bloku motoru a sodíkem plněným výfukovým ventilům. Pro ovládnutí obrovské síly motoru ProStar® Turbo H.O. byl také systém řízení motoru vylepšen o detekci vibrací a regulaci přeplňovacího tlaku, výkonné vstřikovací ventily a nové vačkové hřídele. Se všemi těmito systémy motor poskytuje maximální výkon ve všech podmínkách.

masivní KROUTICÍ MOMENT PRO OFF-ROAD

S neuvěřitelnými 95 % krouticího momentu v rozsahu od 5000 do 8000 ot./min. poskytuje RZR® XP Turbo pozoruhodný výkon hned po vyjetí z garáže a přechází až ke špičce krouticího momentu 154,5 Nm! Ve spojení s mimořádně dlouhým výkonovým pásmem je tento výkon při nízkých otáčkách ideální ve všech typech terénu – na skalnatých stezkách i v pouštních dunách.

PŘEVedení EXTRÉMNÍ SÍLY NA EXTRÉMNÍ VÝKON

Ke spoutání veškeré síly a jejímu převodu na kola je RZR® XP Turbo EPS vybaven hnacím ústrojím, které se vyznačuje odolností, účinností a snadnou ovladatelností. Mimořádně účinné hnací ústrojí je vybaveno vysoce výkonnou převodovkou Polaris s plynule měnitelným převodem (PVT) se zcela novým, silnějším a pevnějším hnacím řemenem, který převádí sílu spolehlivě na výkon. Součástí hnacího ústrojí jsou také pevnější poloosy pro přenos síly na zadní kola a silnější pohon všech kol High Performance True On-Demand All-Wheel Drive pro spolehlivý převod síly na přední kola. Toto hnací ústrojí navíc není jen odolné a efektivní, zcela automatická PVT efektivně přenáší optimální výkon ve všech podmínkách a zajišťuje snadnou ovladatelnost každému řidiči.

CHLADICÍ SYSTÉMY PRO NEJDRSNĚJŠÍ PROSTŘEDÍ

RZR XP® Turbo má zcela přepracovanou chladicí soustavu pro spolehlivý výkon i za extrémních teplot. Vylepšené chlazení spočívá v chladiči motoru větším o 20 % pro větší schopnost chlazení a velké přední průduchy, které jsou větší o 40 % a přivádí tak více vzduchu do chladiče při jakékoliv rychlosti vozidla. Za novým chladičem je nový, výkonnější bezkartáčkový ventilátor s proměnnými otáčkami, který do systému nasává o 25 % více vzduchu, a navíc jej prožene rychleji, aby byl vůz chlazen jen podle potřeby a jízda byla tišší. Větší, dvojité postranní sací otvory ve spojení s vylepšenou konstrukcí krytu spojky pumpují vzduch účinněji na nový řemen, který je tak o 30 stupňů chladnější a umožňuje jízdu i v nejdrsnějších podmínkách.

ŠPIČKOVÉ TLUMIČE FOX INTERNAL BYPASS

Protože má RZR XP® Turbo side-by-side větší výkon než kdy dřív, musí být vybaven i vyspělejším odpružením, dokonce lepším, než má RZR XP® 1000. RZR XP® Turbo obsahuje odpružení inspirované vítězi závodů, které se osvědčilo už u legendárního RZR XP® 1000. Ale se špičkovými tlumiči FOX Podium Internal Bypass se RZR XP® Turbo posouvá na zcela novou úroveň. Pět kompresních zón představuje pět jedinečných sad tlumičů nacpaných do jednoho, který se bez kompromisu přizpůsobí každému terénu při jakékoliv rychlosti. Když si sednete za volant vozu RZR XP® Turbo, dostanete to nejlepší z nejlepšího bez ohledu na váš styl jízdy.

podvozek OVĚŘENý NA ZÁVODECH PRO DOKONALE hladkou JÍZDU

Tříbodové zavěšení zadních kol ověřené na závodech poskytuje neuvěřitelných 45,7 cm zdvihu předních kol a má zcela nové vodicí tyče zadní nápravy, které nejsou jen pevnější, ale také lehčí. Ve spojení s úžasným zdvihem 40,6 cm předních kol překoná král řady RZR® i ten nejnáročnější terén v přírodě. Se 24 nastavitelnými polohami pružin lze již tak precizně vyladěné odpružení ještě více upravit podle všech jízdních podmínek a zajistit tím, že si RZR XP® Turbo poradí i s tím nejdrsnějším terénem – jízda nebude o nic méně zábavná. Legendární systém odpružení je také vybaven velkými pružinami typu coilover. Horní progresivní pružina je lehká a pohlcuje menší rázy, kdežto tužší hlavní pružina udržuje světlou výšku a pohlcuje větší rázy na drsném terénu.

SNAZŠÍ VYBÍRÁNÍ ZATÁČEK S PŘÍČNÝMI STABILIZÁTORY

RZR XP® Turbo EPS je nejlépe ovladatelný RZR®, který poskytuje naprostou kontrolu ve všech podmínkách. Tlumiče FOX PODIUM Internal Bypass ve spojení s předním příčným stabilizátorem a vyladěným zadním stabilizátorem téměř eliminují klopení karoserie a pokles v rozích čtyřkolky RZR XP® Turbo, čímž výrazně zlepšují její ovladatelnost a kontrolu.

bezkonkurenční SVĚTLÁ VÝŠKA A ROZVOR

RZR XP Turbo má rozvor 229 cm a světlou výšku 34 cm. Kombinace podvozku a odpružení překonává i ten nejdrsnější terén bez nežádoucího náklonu a nabízí nepřekonatelnou kontrolu a komfort, aniž by to jízdě ubíralo na svižnosti. Neztrácí svou legendární přesnou ovladatelnost ani v nejnáročnějším terénu.

RYCHLEJŠÍ ZATÁČENÍ S ŘIDITELNOSTÍ OVĚŘENOU NA ZÁVODECH

Mimořádně citlivá hřebenová tyč na 1,5 otáčky poskytuje zážitek jako na závodech a nejrychlejší ovládání ze všech RZR®. Systém je spárován se standardním elektronickým posilovačem řízení, který nabízí bleskovou ovladatelnost, takže vůz na řidiče citlivě reaguje.

VYSOCE VÝKONNÝ SYSTÉM ON-DEMAND AWD

Vysoce výkonný systém pohonu True AWD On-Demand poskytuje maximální schopnost reagovat na terén. Systém se vyznačuje menším rozptylem převodových poměrů u pohonu zadních kol, aby přední kola mohla mít silnější záběr do země.

vyladěný KOKPIT

Každý vůz RZR je speciálně navržený tak, aby si řidič i spolujezdec užili tu nezábavnější a nejpříjemnější jízdu. Díky patentované konstrukci, v níž je motor situován za sedadlem, a umístění spolujezdců ke středu vozu má RZR nízké těžiště, takže má bezkonkurenční ovladatelnost a chová se jak přilepený k zemi.

OPTIMALIZOVANÉ POLOHOVÁNÍ ŘIDIČE

Pro lepší nastavení polohy řidiče má RZR XP® Turbo lepší úhel sedadla pro pohodlnější jízdu. Tento úhel posune řidiče blíže k volantu, takže má lokty blíže k tělu. Díky přirozenější poloze při řízení se snižuje únava paží.

POHODLNÝ A PŘÍJEMNÝ INTERIÉR

Kokpit vozu RZR XP® Turbo nabízí nejvíce pohodlí a praktičnosti ze všech RZR®. Digitální displej je dobře viditelný a nový čtyřpolohový klíč s pomocnou polohou účelně využívá baterii na pomalé vyjížďce s přáteli, kdy posloucháte hudbu nebo máte zapnutá světla. Vysoce výkonný volant s náklonem nastavitelným v rozsahu 25 cm a středový úložný box s držákem na mobil. Vše můžete mít po ruce i díky odkládací přihrádce se snadno ovladatelnou západkou. Stupačky u řidiče a spolujezdce, nastavitelný bezpečnostní pás a polohovatelná posuvná sedadla umožňují přesné nastavení. Technologie Dryseat je odolná proti vlhkosti. Osvětlení LED světly interiéru dodává styl. Vyjímatelné žlaby v podlaze umožňují snadno a rychle vypláchnout nečistoty.

originální PŘÍSLUŠENSTVÍ POLARIS ENGINEERED ACCESSORIES™

Doplňky Polaris Engineered Accessories™ jsou navrženy pro vozidlo tak, aby poskytovaly nejkvalitnější design, snadnou montáž a funkčnost. Na doplňky Polaris Engineered Accessories™ se vztahuje roční záruka, která nemá vliv na záruku vozu. Proto jsou do vašeho RZR® nejvhodnější volbou.

1,6 MILIONU ZPŮSOBŮ, JAK SI PŘIZPŮSOBIT SVŮJ RZR®

Omrkněte více než 1,6 milionu způsobů, jak si přizpůsobit svůj RZR® pomocí doplňků, aby byl VÁŠ RZR® jedinečný stejně jako vy.

HOMOLOGACE

Tractor -
od
679.900
vč. DPH
L7e -
od
699.900
vč. DPH

BARVY

Select Model Family
Typ motoru
4taktní DOHC dvouválec přeplňovaný turbodmychadlem
Objem válců
925 cm3
Palivový systém
elektronické vstřikování paliva
Převodovka / koncový pohon
automatická PVT P/R/N/L/H
Typy jízdních režimů
vysoko výkonný on-demand true AWD/2WD
Chlazení
kapalina
Přední náprava
dvojité a-ramena se stabilizátorovou tyčí, Walker Evans stavitelné tlumiče se zdvihem 16" (40.6 cm)
Zadní náprava
dvojité a-ramena se stabilizátorovou tyčí, Walker Evans stavitelné tlumiče se zdvihem 18" (45.7 cm)
Přední / zadní brzdy
4 hydraulické diskové s tří-pístkovými třmeny vpředu a dvou-pístkovými třmeny vzadu
Parkovací brzda
mód P na řadící páce
Přední pneumatiky
29 x 9-14; Maxxis Bighorn
Zadní pneumatiky
29 x 11-14; Maxxis Bighorn
Ráfky
litý hliník
Rozměry úložné plochy (D x Š x V)
72 x 57 x 17.8 cm
Kapacita předního / zadního nosiče nebo úložiště
- / 136.1 kg
Objem palivové nádrže
36 L
Světlá výška
34.3 cm
Celkové rozměry vozidla (D x Š x V)
302.2 x 162.6 x 187.3 cm
Rozvor kol
228.6 cm
Teoretická suchá hmotnost
678.1 kg
Systém uchycení nákladu
Lock & Ride
Maximální zatížení tažného zařízení v tahu
680.4 kg
Tažné zařízení / typ
standardní/1.25" koule
Přístroje
digitální ukazatel, rychloměr, počítadlo kilometrů, denní počet kilometrů, motohodiny, hodiny, ukazatel řazení, palivoměr, signalizace vysoké teploty motoru, signalizace stavu baterie, DC zásuvka
Varianty
Tractor, L7e
vyjížďky
ADRENALIN
ZÁVODY
PRÁCE

NAJÍT NEJBLIŽŠÍHO DEALERA

ZOBRAZIT
POSLEDNÍ NOVINKY