MOTOR PROSTAR 1000 S VÝKONEM 110 HP

Nejvýkonnější motor nabízený v kategorii SxS s objemem 999 cm3 DOHC, 4 ventily na válec. Účinné spalování díky vstřikovacím ventilům s dlouhým hrotem. Duální skříň škrticí klapky zajišťuje okamžitou odezvu.

VÝKON A KROUTÍCÍ MOMENT

Chtěli jsme ještě větší výkon a krouticí moment, takže jsme vyladili vačky, namontovali větší ventilové pružiny a optimalizovali spotřebu paliva, abychom vám poskytli vysoký výkon 110 HP. Dvojité horní vačky (DOHC) pohánějí čtyři předimenzované ventily na každý válec a do spalovací komory motoru vstřikují obrovskou dávku paliva pro maximální výkonnost a minimální hmotnost.

VÝKONNÁ AKCELERACE

NEJSILNĚJŠÍ MOTOR V SxS!
Z 0 na 48 za 2,26 s
Z 0 na 80 za 5,33 s

high-flow SYSTÉM SPOJKY

Nově jsme navrhli kryt spojky, sekundární šroubovici a odtahový systém. Jedná se tak o nejodolnější spojku, která byla v RZR XP 4 1000 použita. Nové potrubí poskytuje dvakrát tolik průtoku vzduchu a snižuje teplotu řemenu až o 50 stupňů

podvozek PRO lepší ovladatelnost a hladkost JÍZDY

Nejvyspělejší podvozek pro maximální ovladatelnost a hladkou jízdu ve všech rychlostech se zdvihem progresivních pružin 40 cm vpředu a 45 cm vzadu a tlakovými zásobníky.

ODPRUŽENÍ VYROVNÁVÁ NEROVNOSTI TERÉNU

Rozvor délky 297,2 cm
Progresivní/dvojité pružiny
16 nastavitelných poloh

NOVÉ EXKLUZIVNÍ TLUMIČE WALKER EVANS POHLTÍ VŠECHNY NEROVNOSTI

EXKLUZIVNÍ tlumiče Walker Evans s jehlovými ložisky
Nastavitelné tělo tlumiče 6,4 cm s nádržkou na C-sloupku

NEZÁVISLÉ DVOJITÉ A-Ramena a ODPRUŽENÍ PŘEDNÍCH KOL S vysokým ZDVIHEM

Díky dvojitým A-Ramenům a pružinám s dvojitým vinutím na přední nápravě RZR XP4 1000 má luxusní zdvih 40 cm. Díky použití dvou jednotlivých pružin a oddělovači, oproti jedné progresivní pružině, jede RZR XP 1000 hladce a precizně bez ohledu na náročnost terénu.

bezkonkurenční SVĚTLÁ VÝŠKA A ROZVOR

RZR XP 4 1000 má rozvor 228 cm a světlou výšku 34 cm. Kombinace podvozku a odpružení překonává i ten nejdrsnější terén bez nežádoucího náklonu podvozku a nabízí nepřekonatelnou kontrolu a komfort, aniž by to jízdě ubíralo na svižnosti. Neztrácí svou legendární přesnou ovladatelnost ani v nejnáročnějším terénu.

VYSOCE VÝKONNÝ SYSTÉM POHONU VŠECH KOL ON DEMAND

Vysoce výkonný systém pohonu všech kol True On-Demand AWD je o 80 % lepší než standardní systém. Výsledkem je nejodolnější systém předního náhonu, který kdy byl v RZR. Systém se vyznačuje malým rozptylem převodových poměrů u pohonu zadních kol, aby přední kola mohla mít silnější záběr do země i na nezpevněném povrchu. Tato redukce poskytuje vyšší trakci bez snížení ovládací síly řízení a poskytuje tak bleskovou ovladatelnost.

GEOMETRIE podvozku PRO OPTIMÁLNÍ VÝKON

Tříbodové zavěšení zadních kol ověřené na závodech maximalizuje zrychlení, zvyšuje kontrolu a udržuje jízdu po přímce tím, že jsou pneumatiky častěji v kontaktu se zemí. Polaris přepracoval své špičkové tříbodové zavěšení představené v roce 2011. Nová geometrie nabízí o 25 % větší světlou výšku od náběžné hrany pneumatiky vzhledem k podélnému ramenu, optimalizované převýšení pro lepší trakci a delší podélné rameno pro větší sílu.

ELEKTRONICKÝ POSILOVAČ ŘÍZENÍ ve standardu

Výsledkem přepracované geometrie zavěšení a standardního elektronického posilovače řízení (EPS) je menší ovládací síla a dokonalá ovladatelnost, aniž by se řidič unavil.

POHODLNÝ A PŘÍJEMNÝ INTERIÉR

Kokpit vozu RZR XP 1000 nabízí nejvíce pohodlí a praktičnosti ze všech RZR. Volant s náklonem nastavitelným v rozsahu 25 cm a středový úložný box s držákem na mobil. Vše můžete mít po ruce i díky přepracované odkládací přihrádce se snadno ovladatelnou západkou. Stupačky u řidiče a spolujezdce a polohovatelná posuvná sedadla umožňují přesné nastavení. Technologie Dryseat je odolná proti vlhkosti. Osvětlení LED světly dodává interiéru styl.

PŘÍJEMNÝ ZADNÍ PROSTOR KABINY A SEDADLA

Zadní prostor kabiny se pyšní řadou detailů, které spolujezdcům zajistí pohodlí na všech cestách. Se supernízkými dveřmi namontovanými ve výrobě se snadno nastupuje, pro nohy je dostatek místa i díky nakloněným podnožkám a tvarovaným předním sedadlům. Polstrovaná sedadla je možné nastavit pro každého pasažéra zvlášť a technologie Dryseat odolává vlhkosti. Široká držadla zajišťují bezpečí pasažérů i v drsném terénu. Standardní příslušenství jsme doplnili o 2 držáky na nápoje a 12voltovou zásuvku.

ČISTICÍ OTVORY V PODLAZE

Svůj nový RZR 4 1000 udržíte v čistotě díky těmto vyjímatelným žlabům v podlaze na straně řidiče a spolujezdce. Konstrukční řešení umožňuje jednoduše a rychle vypláchnout nečistoty.

HOMOLOGACE

Tractor-
od
619.900
vč. DPH

BARVY

Select Model Family
Typ motoru
4taktní DOHC dvouválec
Objem válců
999 cm3
Palivový systém
elektronické vstřikování paliva
Převodovka / koncový pohon
automatická PVT P/R/N/L/H
Typy jízdních režimů
on-demand true AWD/2WD
Chlazení
kapalina
Přední náprava
dvojité a-ramena Walker Evans 2" stavitelné tlumiče se zdvihem 16" (40.6 cm)
Zadní náprava
vlečná ramena s Walker Evans 2.5" stavitelnými tlumiči a zdvihem 18" (45.7 cm)
Přední / zadní brzdy
4 hydraulické diskové s dvou-pístkovými třmeny vpředu a vzadu
Parkovací brzda
mód P na řadící páce
Přední pneumatiky
29 x 9-14
Zadní pneumatiky
29 x 11-14
Ráfky
litý hliník
Rozměry úložné plochy (D x Š x V)
72 x 57 x 17.8 cm
Kapacita předního / zadního nosiče nebo úložiště
- / 136.1 kg
Objem palivové nádrže
36 L
Světlá výška
34.3 cm
Celkové rozměry vozidla (D x Š x V)
370.8 x 162.6 x 187.3 cm
Rozvor kol
297.2 cm
Teoretická suchá hmotnost
723.9 kg
Systém uchycení nákladu
Lock & Ride
Maximální zatížení tažného zařízení v tahu
680.4 kg
Tažné zařízení / typ
standardní / 1.25" koule
Přístroje
digitální ukazatel, rychloměr, počítadlo kilometrů, denní počet kilometrů, motohodiny, hodiny, ukazatel řazení, palivoměr, signalizace vysoké teploty motoru, signalizace stavu baterie, DC zásuvka
Varianty
Tractor
vyjížďky
ADRENALIN
ZÁVODY
PRÁCE

NAJÍT NEJBLIŽŠÍHO DEALERA

ZOBRAZIT
POSLEDNÍ NOVINKY